عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

عروسی

1392/9/15 19:29
نویسنده : مامان عرشیا
1,475 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته هر روز فیلم عروسی مامان و بابا رو میبینم.خیلی خوشم میاد ولی هر چی نگاه میکنم خودم روپیدا نمیکنم . مامان میگه تو پیش خدا بودی بعداً اومدی تو شکمم. دیشب موقع خواب یه گل رو دیوار دیدم که مثل گل مامان تو عروسیش بود . گفتم مامانی مثلاً امشب عروسی تو  و باباجونه اونهم گلتونه مامان گفت پس تو کجایی منهم گفتم تو منو بخور من برم تو شکمت دیگه. مامان هم کلی قربون صدقم رفت .

مامان: الهی قربون این پسر ناز و خوب و مهربونم . الهی دورت بگردم بیا بخورمتت بری تو شکمم عشقم . هاااااااااااااااااااام خوردمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیا و ایلمان
16 آذر 92 8:55
الهی. از دست او عسلی.
محسا
6 تیر 93 14:47
ببخشید نتونستم بیشتر نظر بدم چون که یک کار مهمی داشتم وبلاگ باحالی داشت خیلی دوست داشتم .عزیزم خودت رو ناراحت نکن محبت خوب است ولو به سرانگشتی