عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

سی و هفت ماهگیت مبارک.

1393/1/14 20:34
نویسنده : مامان عرشیا
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم اول تولدت رو بهت تبریک میگم. ببخش که مامان نتونستم امسال برات تولد خوبی بگیرم . فقط چون خیلی خوشحال بودی و اصرار میکردی یه کیک گرفتم و شمع گذاشتم تا پیشت بد قول نشم . آخه قبل از فوت بابابزرگ بهت قول داده بودم که تولد کفش دوزکی برات بگیرم اما متاسفانه این غم بزرگ کمرم و شکوندو انگیزه رو از من گرفت . گل نازم امروز که به وبلاگت نگاه میکردم دیدم یک ماه  از سه سالگیت گذشته و من تازه به خودم اومدم تا یه تبریک بهت بگم . پسر نازم امیدوارم صدو بیست ساله شی. راستی امروز که مصادف شده با وفات حضرت فاطمه مامان نذری که برات داشتم رو بجا آوردم و خدا رو شکر چهار سال تونستم نذرت رو ادا کنم . یا فاطمه پشت و پناه خانواده سه نفره ما باش.

سی و هفت ماهگیت مبارک نازنینم.

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان محمدصدرا
19 فروردین 93 17:26
بهترین هارو براتون آرزو میکنم در سال جدید.....
دایی و نی نی ها
1 اردیبهشت 93 11:52
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .
عمه فریبا
23 بهمن 93 0:51
عمه فدات بشه
مامان عرشیا
پاسخ
سلام عمه دوستت دارم