عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

عرشیا وبازیهاش

1393/11/3 12:29
نویسنده : مامان عرشیا
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان این روزها بازیهات تغییر کرده همش دوست داری خونه و خونواده داشته باشی عروسکاتو میاری و میگی من بابا تون هستم یکیشون هم میشه مامان . چند روز پیش یکی دیگه با خانومت ازدواج کرده بود که خیلی عصبانی بودی(بن تن) کلی خانومت رو دعوا کردی که چرا با تو ازدواج نکرده تازه خانومت هم یه نی نی داشت بعد با پا در میونی  من شما با خانومت آشتی کردی و با هم رفتین خونتون نینی تون هم آوردی تا پیشتون بخوابه .من هم بن تن رو گذاشتم تا کنارتون بخوابه که بعد از دیدنش کلی عصبانی شدی و گفتی کی گفت این بیاد پیش خانومم بخوابه . عزیز دلم فکر میکنم که اینها همه تاثیر جم تی وی   و فیلمهاش که انگار باید یواش یواش از دیدن فیلمهاش انصراف بدیم .

پسندها (3)

نظرات (5)

محمد
3 بهمن 93 14:51
سلام بروزم با مطلب "10 ماده غذایی مفید برای زنان" به منم سربزن.
مامان عرشیا
10 بهمن 93 11:15
ای جوووونم... بابا شدنش عشقه...
مامان علی
13 بهمن 93 16:33
عزیز دلمی با این نوع بازی کردنت من از وقتی علی رو باردار شدم ماهواره خونمون تعطیل شد خدایی خیلی اثرات منفی داره فدات بشم که غیرتی شدی
آنیل
23 بهمن 93 0:54
سلام عرشیا جون دلم برات تنگ شده
مامان عرشیا
پاسخ
سلام آنیل جون عرشیا هم دلش براتون تنگ شده
Dayi Ramin
26 بهمن 93 12:31
خداحفظش کنه
مامان عرشیا
پاسخ
ممنون جانم