عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

عرشیاو مهمان کوچولو

1393/12/6 18:06
نویسنده : مامان عرشیا
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

دو روز بود که توی خونمون یه مهمون کوچولو اومده بود که خیلی دوست داشتنی و شیرین بود ، از اونجایی که منهم عاشق بچه های دو سه ساله هستم تمام کارهاش برام جالب بود و ازش تعریف میکردم غافل از اینکه گل پسر یواش یواش حس حسادتش گل میکنه و روزگار ایلهان کوچولو رو سیاه میکنه از نظر عرشیا تی وی برای ایلهان کوچولو ممنوع ، اسباب بازی ممنوع، خندیدن ممنوع که حتی دیگه بهش میگفت تو اصلا منو نگاه نکن از جلوی من برو کنار که من واقعا از رفتار عرشیا در عجب بودم نمیدونم تقصیر من بود یا اقتضای سنش .خلاصه اون دوروز هم گذشت و حالا عرشیا میگه مامان چرا نینی رفت خونشون یعنی از من ترسیده. تازه فهمیده که چقدر جاش خالیه.

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)