عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

پنجمین سالروز تولدت مبارک

1394/12/17 7:48
نویسنده : مامان عرشیا
1,712 بازدید
اشتراک گذاری

پیامک تبریک تولد,پیامک تبریک تولد رسمی,پیامک تبریک تولد به دوست

هرسال وقتی 14 اسفند هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن

از خودم می پرسیدم

چه اتفاقی افتاده که عرشیان میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….

و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو

با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه .

پس عرشیا نام گرفتی چون از عرش به زمین فرستاده شدی.

 

امروز چهارده اسفند نودوپنج،تولد عرشیا جونمه.

از یکماه قبل روزشماری میکردی تا روز تولدت برسه .کلی ذوق داشتی، امروز هم از صبح هی میگی که بابا جونن بریم کیک بخریم ، شمع و برف شادی بخریم دیگه خودت کلی برنامه ریزی میکنی. مامان فدات شم که واسه خودت آقایی شدی.میگفتی که ماماناگه کیک نخرم نمیرم توی شش سال ،همینجوری پنج ساله میمونم.بعد از فوت کردن شمع هم قدت رو نگاه میکردی ببینی بلند شده یانه.عاشقتتتتتتتم دوست داشتنیه من. اینم یه تولد سه نفره با من و تو بابایی خیلی هم خوشگذشت.

ای بهترین چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر شد که دنیای من شدی

پس برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولد عرشیا

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.

امروز روز توست عرشیا جون تولــــدت مبارک.

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت.

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . 

الهی جاده زندگیت هموار

آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد

و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . 

پسندها (4)

نظرات (2)

biiitaaa
21 اسفند 94 15:53
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
نیلوفر
12 مرداد 95 15:03
سلللااااام من عااااشق این پسسسسمللل خوشگلتووونم دوتا از عکستشووو زدم به تختممم از بس بامزست چهرش