عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

واکسن چهارماهگی

1390/8/12 15:27
نویسنده : مامان عرشیا
3,438 بازدید
اشتراک گذاری

 چهارماهگی عرشیا قبل وبعد واکسن

امروزچهاردهم تیر١٣٩٠ برابربا چهارماهگی پسرگلم عرشیاست.امروزا باید ببریم دکترش واکسنهای چهارماهگی را  بزنه امیدوارم ایندفعه مثل واکسن دوماهگی بخیر بگذره واذیت نشیماچماچ

*********************اما بعد واکسن*****************

پسرنازم دیروز بعد از واکسن چهار ماهگی تا ساعت 12شب حالت خیلی خوب بود وهمش بامون بازی و خنده میکردی ولی این آرامش قبل طوفان بود چرا که یکدفعه بیقرار شدی و هر کاری کردیم آروم نمیشدی .داروهای که دکتر تجویز کرده بود برات دادیم ولی باز بیقرار بودی خلاصه تا صبح ما بیدار بودیم مخصوصا مامان که اصلا نخوابیدچون دمای بدنت همش بالا پایین میشود وتب شدیدی داشتی . ولی من یکم دودره کردم آخه فردا صبح باید میرفتم سرکار میدونی ولی مامان بیچاره تا صبح بیدار موند تا نکنه یک دفعه تب بالا بره 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارمیا
22 تیر 90 8:48
واااااای من عاشق اون قیافه نمکی پسرتون شدم. خیلیییییی دوسش دارم . خدا حفظش کنه. ایشالله که همیشه سلامت باشه. عزیز آقای منم 4 ماه از عزیز آقای شما بزرگتر اونم مثل پسر شما شیرینه. خدا نگهدار همشون باشه. روی ماهشو ببوسین. نمیدونم چرا انقدر به دلم نشسته. مثل پسر خودم دوسش دارم. مطالبتونو دنبال میکنم.