عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

پاییز یاد آورد خاطرات کودکی...

1391/9/21 9:05
نویسنده : مامان عرشیا
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

 

کاش چون پاییز خاموش و ملال انگیز بودم

برگهای آرزوهایم یکایک زرد میشد

آفتاب دیدگانم سرد میشد

آسمان سینه ام پر درد می شد

ناگهان طوفان اندوهی به جانم چنگ میزد

اشکهایم همچو باران

دامنم را رنگ می زد

وه ، چه زیبا بود اگر پاییز بودم

وحشی و پر شور و رنگ آمیز بودم

شاعری در چشم من می خواند ، شعری آسمانی

در کنار قلب عاشق شعله میزد

در شرار آتش دردی نهانی

نغمه من ...

همچو آوای نسیم پر شکسته

عطر غم می ریخت بر دلهای خسته

پیش رویم

چهره تلخ زمستانی جوانی

پشت سر

آشوب تابستان عشقی ناگهانی

سینه ام

منزلگه اندوه و درد و بدگمانی

کاش چون پاییز بودم ، کاش چون پاییز بودم

امروز اول مهر،روزیه که همیشه منو بیاد دوران کودکی و اولین روز مدرسه میندازه روزی که من برای اولین بار به تنهایی توی یه جمع حاضر شدم ، روزی که بوی عشق و دوستی و استقلال میده ، پاییز رو دوست دارم چون منو بیاد دوستهام میندازه ، پاییز رو دوست دارم چون بوی کتاب و دفتر کاهی دوران تحصیلی میدی ، پاییز رو دوست دارم چون بوی نانی که بابا روی بخاری نفتی برام گرم  میکرد تا از مدرسه میام بخورم میده ، پاییز رو دوست دارم بخاطر اولین چعبه مدادرنگی که بابام برام توی یه شب پاییزی خریده بود ، پاییز رو دوست دارم چون فصل تولد منه ، اول مهر رو دوست دارم چون روز تولد منه.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ارمیا
2 مهر 91 8:12
سلام عزیزم. واقعا پاییز بوی مدرسه میده. یادش بخیر. شعر قشنگی بود. عرشیا جان رو ببوس.
مامان عرشیا
3 مهر 91 17:15
تولدت مبارک مامانی...120 ساله بشی
فرشته مامان امین رضا
6 مهر 91 22:36
سلام گلم شعرزیبایی بود آغازمهروتولدت مبارک پسرنازتوببوس
مامان کیارش
8 مهر 91 15:32
سلام عسیسم مامانی عرشیا خوشگله تولدت مبارک باشه شعر قشنگیه عرشیا جون رو ببوس با تولد کیارش به روزم
مامان سمانه
9 مهر 91 2:04
تولدتون مبارک باشه و ممنون بابت پیغام تبریکتون
فرشته مامان امين رضا
13 مهر 91 8:49
سلام گلم آپم
سپید مامان علی
19 مهر 91 18:54
تولدت مبارک خانمی...هزار ساله بشی... شعر زیبایی بودی....پاییز فصل زیباییهاست... عرشیا جونی رو ببوس
مامان عرشیا
28 مهر 91 14:35
منتظریم
مامان سویل
4 آبان 91 7:59
تولدت مبارک خانوم
امیرمحمد واسرا کوچولو
4 آبان 91 23:47
سلام عیده قربان روبهتون تبریک میگم ..........بعداز یه مدت طولانی با عکس های جدید اسرا شکلات دایی اپیم منتظرتون هستیم
امیرمحمد واسرا کوچولو
5 آبان 91 8:12
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک زن دایی جونم


مرسی عزیزم
سپید مامان علی
7 آبان 91 19:38
سلام عید قربان مبارک چرا وبلاگ آیا پسر ناناز رو بروز نمی کنید؟
سپیده
27 آبان 91 7:46
سلام ماشالله به گل پسری. خدا حفظش کنه http://koodakeman91.niniweblog.com
جواد
5 آذر 91 3:04
سلام پسر خوشگلی دارید من میخواستم ببینم چجوری اون مکعب های سه بعدی رو گذاشتید که تصویر پسرتون روش هست؟ میشه کمکم کنید؟ اگر نمیخواهید بگید هم لطفا تشریف فرما بشید تو وب ناقابلم و بگید که نمی گید تا منتظر نمونم ممنون
ثمین
11 آذر 91 12:04
سلام عزیزم من توی وبلاگم چیزای زیادی برای تولد جمع کردم که میتونید ایده بگیرید اگه دوس داشتین یه سری بزنید