عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

بیست و چهارماهگی

1391/11/16 9:38
نویسنده : مامان عرشیا
590 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه،دردونه،ماه خونه، عشق مامان ،عمر مامان،شاه مامان

بیست و چهار ماهگیت مبارک

عزیز دلم ،شروع بیست و چهارماهگیت رو بهت تبریک میگم. لحظه ها و ثانیه ها دارن تند تند میگذرن و تو داری زود زود بزرگ میشی و من اصلاً باورم نمیشه انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی ، هنوز فکر میکنم که تو همون عرشیا کوچولوی دو وجبی هستی که با ترس و لرز بغلت میکردم و حمومت میکردم . الان که نگاه میکنم میبینم چقدر زود گذشت حالا دیگه خودت حرف میزنی ، تنهایی میدوی و از در و دیوار بالا میری . دیگه نیازی نیست با ترس حمومت کنم حتی بدون من هم میتونی حموم بری و اب بازی کنی. یه روزهایی ارزو میکردم با من حرف بزنی تا از تنهایی در بیام حالا اینقدر شیرین زبون شدی که تعجب مبکنم این حرفهارو از کجا یاد گرفتی. هر روز خدا رو برای مهربونیهاش شکر میکنم . خدایا تو بهترین هدیه زندگی رو به من دادی با تمام روزهای سختی که پشت سر گذاشتم حالا از داشتن یه چنین فرشته بیگناه و مهربونی ازت ممنونم خدایا تورو با تموم چیزهایی که به من دادی دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الميرا
20 بهمن 91 11:15
مبارك مبارك عرشيا جونم مبارك باشه بيست و چهار ماهگيت پس كي مياي پيشم دلم تنگ شد بابا بيا ديگه
مامان آرال
21 بهمن 91 14:18
سلام عرشیا جان 24 ماهگیت مبارک دیگه واسه خودت مردی شدی.
سپید مامان علی
22 بهمن 91 19:17
مبرک باشه میبینم که گل پسرمون کلی بزرگ شده و واسه مامانش شیرین زبونی میکنه چیزی تا تولد 2 سالگیت نمونده مرد کوچک پیشاپیش بالندگیت مبارک
عسل جون
14 اسفند 91 21:26
ســـــــــ♥ـــلاآمـــــ خوبیــد؟ماشاالله تو چه قدر نازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چشم نخوری؟: خوشگله مامان عرشیا واقعا بهتون تبریک میگمO راسی پیشم منم میاین؟ من منتظرما اینم وبلاگ قالبامه :asal6.blogfa.com اینم که وب تقویمامه: http://babyframe.blogfa.com به هر دوتاش سر بزنید منتظرتونمآآآآآآآآ عرشیا جونم به مامانت بگو دیر نکنه قربونت برم