عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

عرشیا جون در هفت ماهگی

1390/8/5 12:52
نویسنده : مامان عرشیا
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

قلباینم از عکس هفت ماهگی عرشیا جونقلبماچ

من این ماه مثله آدم بزرگا میشنم وفرنی وسوپ وحریره بادام وکلی غداهای دیگه را نوش جان میکنم در ضمن این ماه از واکسن ودرد خبری نیست و از این بابت خیلی خوشحالم میشینم واسه خودم باکامپیوتربازی میکنم  وتلویزیون نگاه میکنم آخه من پسر خوبی هستم به قول مامانی گلم دوست داشتنی ام.خجالتماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

Ramin
20 مهر 90 7:39
عرشیااااااجونم هفت ماهگیت مبارک الهی فدای اون لپات بشم من


مرسی پسر عمه همش منو شرمنده میکنی
مامان سانی
22 مهر 90 1:05
نی نی تون خیلی بامزه اس .یه بوس گنده از لپاش بکن .ای وای منم دلم بوس خواست


ممنون ازاینکه از اینک من دیدن کردین بفرما اینم بوس عرشیا