عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

من موهاتو میخواااااام

1390/12/14 7:42
نویسنده : مامان عرشیا
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

شیر کوچولوی من دیروز عصر من و تو وبابایی رفتیم آرایشگاه تا اون موهای نازت رو یه کمی کوتاه کنیم و تر تمیزتر شی و  برای روز تولدت یه تغییری کرده باشی وقتی رفتیم توی آرایشگاه من و بابایی به آقاهه گفتیم که زلف گل پسرمون رو زیاد کوتاه نکن فقط دورشو تمیز کن .آقاهه هم نامردی نکرد هر چی که مو داشتی رو کوتاه کرد گفت بذار کلش هوا بخوره . مامانی هم دلش گرفت آخه چهرت برام غریب شده بود . انگار با موهای خودت نازتر بودی .قبلا بهت میگفتم عرشی جونم موهاتو تکون بده برام موهاتو تکون میدادی اما حالا دیگه مو نداری که تکون بدی از دیشب همش میگم من موهای پسرمو میخوام بابا جون میگه پسرم خیلی خوشگل شده شبیه مردها شده بذار معلوم شه پسرم بزرگ شده ولی من بازهم میگم من موهای عرشی رو میخواااااااام . به هر حال موهات کوتاه شده و کاریش نمیشه کرد خدا کنه دوباره مثل اولش شه تا من تورو هی بخورم. پسرم اولین اصلاح موهاتو بهت تبریک میگم.راستی فیلمت رو هم گرفتم تا بزرگ شدی ببینی که چقدر با ادبانه نشستی و موهاتو کوتاه میکنی جیگگگگگگگگر.

عزیزم دو روز دیگه مونده به روز آسمانی ما روزی که خدا برامون یه هدیه زیبا و گرانبها فرستاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الی
11 اسفند 90 19:57
همه جوره دوست دارم با مو بدون مو خیییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللییییییییی دوسسسسسسسسسسسسستتتتتتتت داااااااااااااااااااااااااارمممممممممممم. عزززززززززززززززززیزززززززززز دلللللللللللمممممممم.
عمه
11 اسفند 90 21:25
خوب زن داداش يه عكس از اون تيپو قيافه ي جديد فرشتمون ميذاشتين ماهم ميديديم ديگه چي ميشد هان قربونش برم موهاي نازشو كوتاه كرد مرد شده برا خودش آره ديگه ارايشگاه ميره انشالله روزي برا آرايش دوماديش عرشيا جونم فدات فدات يه بوي برات
مامان دينا
12 اسفند 90 14:26
سلام خوشگلم،پيشاپيش تولدت مبارك. ببببببببببببببببببببببببببببووووووووس
مامان ماهان نفسی
13 اسفند 90 18:02
الهی من قربونش برم پسر ما بدون مو هم قشنگه الهی که هر چی دردو بلا داشته با موهاش تو سال جدید زندگیش کوتاه شده باشه از زندگیش من واقعا عاشق چهره ی معصومشم
سپید مامان علی
30 فروردین 91 12:20
عزیزم زودی موهای عرشی جون در میاد.... انشاءالله مبارکش باشه