عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

نوزده ساعت دیگه....

1390/12/13 15:54
نویسنده : مامان عرشیا
855 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم ، ای تنها بهونه زندگی خیلی دوستت دارم اونقدر که دلم میخواد روزی هزار بار بغلت کنم و بگم خدایا ممنونم از این خلقت بی نظیرت .عزیزم دیگه چیزی نمونده که از عمر شیرینت یکسال بگذره .نمیدونم توی این ساعتهای آخر یکسالگیت از چی و از چه روزهایی یاد کنم انگار باورم نمیشه که یکسال به این زودی داره سپری میشه و من هنوز اون نگاه اولین روز زندگیتو تو چشمهام میبینم  پسرم توی این روزها داری بامزه و بامزه تر میشی  و خیلی خوردنی شدی کلمات رو دست و پاشکسته بزبون میاری کارهای دوست داشتنی میکنی و خلاصه خیلی چیزهای دیگه . گلم توی این چند روز از چهره زیبات عکسی نذاشتم تا اینکه عکس تولدت رو بذارم اما دلم نیومد و خواستم این عکس حتما توی وبلاگ خاطراتت باقی بمونه دو شب پیش وقتی که خیلی خسته بودی رفتی و عروسک کوچولوت رو که خیلی دوستش داری برداشتی تا بخوابی که یه دفعه دیدم از خستگی دنبال یه چیزی میگردی تا بخوابی و چیزی گیرت نیومد جز پستونک عروسکت خیلی ناز پیشش خوابیده بودی و داشتی هم زیستی میکردی بی سر و صدا پستونک عروسکت رو کرده بودی دهنت و میخواستی بخوابی .الهی مادر قربونت بره که اینقدر جالبی عزیزم.

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم

نوزده ساعت مونده تا تولد یکسالگیت شیر کوچولوی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان نفسی
13 اسفند 90 18:03
عزیزم تولدت مبارک دوستتتتدارم
مامان علی اصغر
13 اسفند 90 23:46
ماشاا... خیلی بچه نازیه تولدت مبارک
مامانی درسا
14 اسفند 90 2:00
عزیزم تولدت مبارک امیدوارم همیشه شاد شادو سالم و سالم باشی .
مامان اميرحسين
14 اسفند 90 7:05
تولدت مبارك صد سال زنده باشي
عمه آتنا
14 اسفند 90 8:11
تولدت مبارک عرشیا کوچولو
مامان نیکا
14 اسفند 90 9:04
تولدت مبارک پسر کوچولوی ناز انشالله همیشه شاد و سلامت باشی
مامان رها
14 اسفند 90 10:30
تفلد نفلد تفلدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که 100 سال زنده باشی از راه دور می بوسمت بووووووووووووووووس به ما هم سر بزن
مامان یسنا
14 اسفند 90 11:28
تولدت مبارکهززارتا بوسس


خیلی ممنون مرسی
پرنیا جون و مامانش
25 اسفند 90 11:45
به امید بهترینا برای شما عزیز دردونه خاله و خانواده گلت توی این سال جدید پر از خوشی و سلامتی و نعمت و امیدوارم توی سال جدید بتونم بیشتر باهاتون باشم عزیزم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم عزیزم دوست گلم یک سبد معرفت و عشق با بوی بهار تقدیم تو باد .لبخند هزار رنگ بهار تقدیم تو باد گلم
مامان سونیا
6 فروردین 91 9:49
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
مامان امیر مهدی
17 فروردین 91 2:21
سلام سال نو مبارک آپم وقت کردی بیا
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 فروردین 91 20:06
سلااااااااااام به عرشیای عزیز و مامان مهزبونش منم یه پسر کوچولو دارم به اسم محمد حسین و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم تبادل لینک کنیم .لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
saba
3 بهمن 91 11:52
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/