عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

روزمادرمبارک

1391/2/23 12:00
نویسنده : مامان عرشیا
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقانه ترین غزل

مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم. ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد

زلال هرچه عشق
مادر! تو پروانه دشت ایثاری؛ شمع فروزان محفل مایی؛ تو عطر خوش بوی همه گل هایی. در ژرفای دیدگانت، رودی از محبت موج می زند و دستان مهربانت سهمی از سخاوت آفتاب دارد. تو چون دریا بی دریغ، پایان نداری. تو زمزمه هرچه محبتی؛ عطر هرچه رازی؛ زلال هر چه عشقی؛ تو بلور شفاف خلوصی؛ وسعت بی کران مهربانی و صبری.
من لطافت نسیم، سیپدی سپیده، نستوهی کوه و صداقت آیینه را در تو می نگرم. مادر، گلبرگ ها بر دستانت بوسه می زنند؛ دریاها به تو غبطه می خورند؛ بادها نام تو را تا عرش خدا می برند؛ و ملکوتیان بر تو درود می فرستند. خدا بهشتش را به زیر پای تو می بخشد. تو به راستی شکوه مندترین واژه شگرف آفرینشی.

 تقدیم به همه مادران عزیز ودوست داشتنی

                                                                       نازبالام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان ارمیا
23 اردیبهشت 91 11:19
سلام عزیزم. روزت مبارک. همیشه شاد و سلامت در کنار خانواده گلت باشی. خصوصی
مامان آرال
23 اردیبهشت 91 14:08
امیدوارم آرام ترین دلها در وجودتان ، شادترین لبخندها بر لبانتان ،وسیعترین رزقها زیر پایتان و بالاترین دستها نگهبانتان باشد.. روز زن و روز مادر مبارک
خاله ي اميرعلي
23 اردیبهشت 91 14:47
زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
زیبا
23 اردیبهشت 91 15:05
و خدا می خواست همه جا جلوه کند، مادر را آفرید. روزت مبارک
مهسا مامان باربد
24 اردیبهشت 91 8:11
گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روزت مبارک مامان مهربون عرشیا.
مامان پارسا جیگر
24 اردیبهشت 91 13:12
اگر 4 تکه نان باشد و ما 5 نفر باشیم تنها مادر است که از مزه نان خوشش نمی آید. از یاد نبریم چه گوهری در کنار ماست، سایه اش مستدام. عزیزم روزت مبارک ...
مامان امیر مهدی
28 اردیبهشت 91 13:12
تنها چیزی که تو دنیا جایگزین نداره مهر مادر است......روزت مبارک مامان خانوم به ما هم سر بزن
مامان امين رضا
30 اردیبهشت 91 12:59
سلام عزيزم مبارك باشه ببوس عرشيا
سپید مامان علی
30 اردیبهشت 91 13:38
روز مادر مبارک البته با تاخیر...انشاءالله همیشه سایتون بالای سر عرشیای نازنین باشه
مامان سمانه
2 خرداد 91 5:58
روزتان مبارک مامان مهربون خیلی دیگه ببخشید بوس برای عرشیا جون
مامان عرشیا
3 خرداد 91 9:09
اللهم عجل الولیک الفرج آرزو دارم خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست حضرت دوست ، جدایت نکند . . . شب آرزوها بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید. خدایا آنکس که امشب صادقانه یادم میکند هر لحظه عاشقانه یادش کن التماس دعا در شب آرزوها