عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

سرماخوردگی

1392/9/16 13:21
نویسنده : مامان عرشیا
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

دوسه روزه که حال ندارم همش سرفه میکنم و خواب آلوام. هر روز به مامان میگم دیدی تو چه مامان بدی هستی . مامان میگه چرا عزیزم ، میگم منو بردی بیرون مواظبم نبودی سرما خوردم . مگه نگفتم من بیرون نمیام میخوام کارتون انگلی برد (انگری بردز)نگاه کنم . دیدی چیکار کردی حالا  من ناراحتم (با چهره اخمو)با شما قهرم. بولو(برو) از اتاقم بیرون.مامان بد.

عرشیا به مامان:دوست ندارم برم دکتر آخه اقای دکتر  آمپول میزنه ،خب ،بگو خب !!،بعد شکلات میده دندونامون خراب میشه باید مسکاف(مسواک)بزنیم. تو به من ویتامین بده من زود خوب میشم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

lمعصومه
26 آذر 92 17:14
عرشیا جونی خوب شدی؟این سرما خوردگی ناقلا رو میکشم عسل منو مریض کرده
مامان صدرا
26 آذر 92 21:46
سلام خاله جون چقدر شیرین و منطقی داری حرف میزنی ان شالله سرما خوردگیتم به زودی خوب بشه. مامان عرشیا به وب پسرم سرک بکشیدونظر بدیدخوشحال میشم