عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

تولدت مبارک پلنگ کوچولو

1391/12/27 8:18
نویسنده : مامان عرشیا
4,593 بازدید
اشتراک گذاری

دو سال پر از خنده و شادی گذشت 
ذو سال پر از نگرانی های مادرانه و پدرانه گذشت
برای ما باورش سخت است
اما پلنگ کوچولوی خونه ما دو ساله شد

عزیزم تولدت مبارک

 

خداوندا از اینکه بهترین ،برترین،شیرینترین موجوداتت را برای من فرستادی ازت ممنونم،دو فرشته که مکمل یکدیگرند و اگر آنها نباشند زندگی برایم معنا ندارد و بدون آنها من هیچم.همسری مهربان و پسری از جنس پدر. خدایا شکر

خلاصه بعد از یک ماه اینور و اونور دویدنو برنامه ریزی کردن روز تولد شاه پسر فرا رسید و مامان و بابا از اینمه نازنینمون سه ساله میشه بی نهایت خوشحالند. پسر نازم مامان خیلی توی وبلاگها و سایتها گشتم تا ببینم کدوم تم برای تولدتت مناسبه. میخواستم یه چیزی باشه که تکراری نباشه و به سال تولدت هم بخوره . تا اینکه تصمیم  کرد گرفتم بخاطر تولدت در سال پلنگ از تم پلنگ استفاده کنم و برای اینکه بچگانه باشه و به سالروزدو سالگیت بخوره بنا شد تولدت با تم پلنگ صورتی باشه . اما چون هیچ جایی لوازم تولد با تم پلنگ صورتی پیدا نمیشد ، پس مامن خودش دست بکار شدو هر چیزی رو که از دستم بر میومدو وقت اجازه میداد برات طراحی کردم که توی این زمینه هم بابا کلی با مامان همکاری از کارهای چاپ گرفته تا نگهداری شما و خرید لوازم ضروری خلاصه بابایی متشکریم.اما مامان جون،شما هم پسر ماهی بودی و تا من مینشستم پشت کامپیوتر میرقصدی و میگفتی تولدم مبارک . مامان برام تولد پلنگ صورتی درست میکنی . کلی هم منو تشویق میکردی و میگفتی مامان بشین تولدم درست کن . عزیزم به هرحال خوب یا بد یه چیزهایی درست کردم و تولدت رو برگذار کردم . خودم که خیلی خوشم اومد امیدوارم مهمونهای عزیزمون هم راضی باشن. روز تولد چون مامان خیلی سرم شلوغ بود نتونستم  عکسهای خوبی بگیرم بیشتر از عکس ،بابایی فیلم گرفته و مارو خوشحال کرده.

اینهم چندتا عکس از تولدت با تم پلنگ صورتی:

کارت دعوت:

تم پلنگ صورتی
بشقاب،لیوان،نی،نوشابه،کاور دستمال کاغذی،گیره دستمال سفره،نوش جان ،کارد و چنگال

تم پلنگ صورتی
قسمتی از تزئینات:

تم پلنگ صورتی

کیک تولد:

تم پلنگ صورتی

میان وعده سمبوسه:

تم پلنگ صورتی

میز پذیرایی که یه کمی بهم ریخته برای کوچولوها هم سوت کاغذی و بادکنک و پاپ کرن بود:

تم پلنگ صورتی

میز شام و دسر:

دسر:شارلوت کارامل،کرم شکلاتی و میوه،دسز سه طبقه،ژله خرده شیشه

شام:ته چین لوبیا سبز،لازانیا،کیک ماهی

تم پلنگ صورتی

عرشیا در حال کیک خوردن:

تم پلنگ صورتی

عرشیا و هدیه باباجون:

تم پلنگ صورتی

عرشیا خواننده میشود:

تم پلنگ صورتی

عرشیا و عکس یک سالگی:

تم پلنگ صورتی

اینهم شیرینکاریهای ناز پسر:

تم پلنگ صورتی

تم پلنگ صورتی

 

تم پلنگ صورتی

 نازنینم مامانی و بابایی هر کاری که از دستشون بر میومد و انجام دادن امیدوارم وقتی بزرگتر شدی از دیدن این عکسها خوشحال بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ثمین
18 اسفند 91 9:49
سلام عزیزم لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
ثمین
18 اسفند 91 9:55
عزیزم تولدت مبارک ایشاله 120 ساله شی! جشن تون هم در دنیای نفیس هم در نی نی پلرتی ثبت شد!
مامان آرال
19 اسفند 91 19:05
سلام تولد عرشیا جون مبارک وای خوشگل بود خوشگلتر شده راستی مامانی خیلی خوش سلیقه هستین همه وسایلی که آماده کردین خیلی عالیه بازم تبریک


مرسی عزیزم
سپید مامان علی
20 اسفند 91 19:43
تولد دو سالگیت مبارک عرشیا جووونی..

دست مامان و بابای گلت درد نکنه که این همه زحمت کشیدند

همه چیز واقعا قشنگ و عالی شده

من مطمئنم وقتی عرشیا جونی بزرگ بشه حتما از دیدن عکساش لذت میبره و کلی ذوق میکنه

میز شام و تنقلات هم دل منو برد....

نظر لطفت سپید جون.
مامان سحرناز
28 اسفند 91 7:48
سلام مامانی ... بوی بارن بوی سبزه بوی خاک/شاخه های شسته باران خورده پاک/ آسمان آبی و ابر سپید / برگهای سبز بید / عطر نرگس رقص باد /نغمه ی شوق پرستو های شاد/نرم نرمک میرسد اینک بهار / خوش بحال روزگار.... پیشاپیش فرا رسیدن بهار بر شما مبارک
رامین
30 اسفند 91 8:17
ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک
mahdi...ܓܨܓܓܨ
5 فروردین 92 0:37
سلام...وبلاگ خوبی داری...من سرمیزنم وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنیدبه وبلاگم شهادت حضرت زهرا روتسلیت عرض میکنم ازشمایه خواهشی داشتم:اینکه وبلاگ منولینک کرده ولوگوی وبلاگ منوبذارین به وبلاگتون خیلی لطف میکنیدتابقیه هم ازوبلاگ مااستفاده کنن....ممنون ومنتظرجوابتونم لوگوی وبلاگ من سمت راست وبلاگ هست خیلی خیلی ممنون...آدرس وبلاگ:http://peirovanemahdi.ir/ راستی من درنی نی وبلاگ هم وبلاگ دارم خواستی سربزن آدرسش:http://farzandenik.niniweblog.com/
الميرا
12 فروردین 92 19:25
تولد جيگر خودم مبارك باشه عشقمي
مامان امين رضا
22 فروردین 92 10:05
سلام انشااله بسلامتي خيلي زيباطراحي كردي ودست گلت دردنكنه ارشياهم چه آقايي شده ببوسش
زیبا مامان پارسا
25 فروردین 92 23:55
ببخشید دیر اومدم ولی تبریک ما رو پذیرا باشید.تولدت مبارک.عاشقتم گل پسری
زیبا مامان پارسا
25 فروردین 92 23:55
دست مامان وبابا درد نکنه،خیلی زحمت کشیدند،همه چیز عالیییییییییی
يه فرشته
17 مرداد 92 13:53
اي جاااااان چه ماهه خدا حفظش كنه
جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم
21 مرداد 93 1:38
با سلام شما در قرعه کشی جشن تولد مدرن با شایلین تم برنده شده اید برای در یافت هدیه بهسایت موسسه رفته و نام خود را ثبت کنید ممنونم جشن تولد مدرن کودک و نوجوان با شایلین تم