عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

رفیق قلقلی من

1390/8/5 12:50
نویسنده : مامان عرشیا
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

عرشیای شاهدونه تو خیلی توپ دوست داری ، از صبح  که بیدار میشی البته صبح که نه ظهر بیدار میشی توپتو برمیداری و پایین وبالا میندازی و هر جا که توپت میره خودت هم دنبالش میری و مامانم برای اینکه شادتر شی این شعر و برات می خونم.دلقک

اي توپ قلقلي بدو            كوچولوي فسقلي بدو

بپر بالا بيا پايين                 برو تو هوا  بخور زمين

توپ قشنگم مي دوني                 كه خيلي ناز و شيطوني؟

پر مي كشي توي هوا                  قل مي خوري روي زمين

ميري بالا                   مياي پايين

ديروز چه  شيطون شدي!             روي درخت  پريدي

       همونجا پنهون شدي                  خواستم  تو رو بيارم

روي زمين بذارم

چشمم تو را خوب نمي ديد                دستم  بهت نمي رسيد

      درخته  را تكون دادم                 تو افتادي روي زمين

     گرفتمت دو دستي                 رفيق من تو هستي

     niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آزاده
29 مهر 90 18:36
اتل متل تو ماهی دیدم که چشم به راهی واست پیام نوشتم نگی که بی وفایی. عسلکم تو را همچون جواهری از خدا خواستیم و همان شد که می خواستیم
آتنا
4 آبان 90 12:28
سلام به گل همیشه بهارم.سه مطلب دارم ای زیبا نگارم. اول زیر پاهایت جان میسپارم.دوم در این دنیا فقط تو رو دارم. سوم تا عمر دارم دوست دارم.


منم دوست دارم آتنا جون مرسی از اینکه به وبلاگ من سر میزنی.
خاله آزیتا
4 آبان 90 12:30
امیدوارم مثل همیشه زیر سایه بابا و مامان شاد و زیبا و همیشه دوست داشتنی زندگی خوبی داشته باشی عزیزم.خیلی دوست دارم خیلی زیاد عسل خاله.