عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

دلتنگی...

1390/8/30 15:15
نویسنده : مامان عرشیا
842 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم اومدم بگم خیلی دوستت دارم دلم هم یه کمی گرفته آسمون هم ابریه مامان بزرگ هم مشهده کاش ما هم اونجا بودیم . دلم واسه مامان بزرگ تنگ شده خوش بحالش الان توی مشهد چه روزهای با صفایی رو  میگذرونه.ای کاش...

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده       بلور قلب کوچکم زدوریت ترک زده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سید کوچولو
27 آبان 90 21:08
اخییییییییی مامانی چرا دلت گرفته. ادم پسر به این نازی داره که نباید غم تو دلش باشه
amirmohamad_asra
28 آبان 90 8:35
ببببببببببببببببببوووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس
amirmohamad_asra
29 آبان 90 16:16
خوشحال و شاد و خندانم ……….. قدر دنیا رو می دانم خنده کنم من ……… دست بزنم من ……… پا بکوبم من ……………………….. شادانم
مامان عرشیا
29 آبان 90 20:35
فدای عرشیا جون. قند عسل خوشمل وناز
دخترک
30 آبان 90 16:45
باوجودعرشیا نبینم دلتنگ بشید من لینکتون کردم اگه دوست داشتید منو با اسم نوشته های برهنه لینک کنید نازبالام رو ببوسید
الی جون
1 آذر 90 21:37
وای خدااا.فدات بشم من.چقد تو خوشلی.کاشکی الان پیش الی بودی بعد من یه بوس محکم می کردمت.I LOVE U
مامان کوروش
3 آذر 90 13:25
ای واییییییییی ماشا... چه پسمل نازی خدا حفظش کنه
amirmohamad_asra
5 آذر 90 13:51
█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█