عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

روز سخت عرشیا

1390/9/5 10:36
نویسنده : مامان عرشیا
855 بازدید
اشتراک گذاری

 

عرشیای من امروز مامان باید میرفتم بیمه و اداره کار دنبال یه سری کارهای مزخرف از اونجایی که کسی نبود تورو نگه داره باید همراه من میومدی .الهی بمیرم که توی این هوای برفی مجبور شدی شال و کلاه کنی و با من بیایی وقتی توی اداره بیمه مامان دنبال کارهام بودم تو توی بغل بابایی بودی و  موءدبانه دادو بیداد راه مینداختی که من گشنمه اینقدر داد زدی تا اینکه اونها یعنی بیمه ای ها مجبور شدن کار من و زودتر راه بندازن  خودمونیم انگار وجودتو یه جورایی پارتی بازی هم داره جیگگگگگگگگگگگگگگگر من. الهی قربون وجود نازت بشم. خلاصه مادر جون کارم که توی بیمه تموم شد باید میرفتم اداره کار ولی تو خسته خسته بودی و خوابت هم میومدو زیر لب یه چیزایی (بد وبیراه) به زبان خودت به ما میگفتی به هر حال بابایی مجبور شد بشینه توی ماشین و به جنابعالی سوپ بده تا شاید دست از غرغرکردن برداری وقتی هم که رسیدیم  خونه اونقدر خسته بودی که حسابی خوابیدی و خستگی رو از تنت در کردی . این بود خاطره امروز من و تو از یه روز سرد پاییزی. خوب بیییییید؟؟؟آخ  

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

amirmohamad_asra
5 آذر 90 17:29
خوشبحالت دایی جون از الان پارتی بازی داشته باشه ببین بزرگ شد چیکار میکنه ههههههههههههههه فداش بشم من ببببووووووسسسسس
عمه
5 آذر 90 19:09
كاش پيشتون بودم تا دو تايي بازي ميكرديم تا مامانيو بابايي به كارشون برسن تا تو چشاي نازتم اشكي نياد فدات بشم خوشگلم دلمون برا ديدنت لك زده har gon boyo soyorog
سبید مامان علی اقا
5 آذر 90 22:02
ممنون مامان عرشيا جون كه به وبلاگ پسری من سر زدی که عرشیا خان نازه ماشاءالله خدا نگه دارش باشه که واسه مامانیش پارتی بازی میکنه
سپید مامان علی آقا
6 آذر 90 10:47
من عرشیا جوونی لینک کردم خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم بوس واسه هر دو تاتون
مامان عرشيا
6 آذر 90 20:00
سلام با عرض تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري اباعبدالله الحسين ما از طريق وب يكي از دوستان با وبلاگ پسر زيبايتان آقا عرشيا آشنا شديم. اسم پسر ما هم عرشياست و 15 روز داره. با اجازتون ما لينكتون ميكنيم. خوشحال ميشيم به وب پسر كوچولوي ما هم سر بزنين و لينكش كنين. انشاء الله خدا فرزند زيبايتان را براتون حفظ كنه.
mirmohamad_asra
8 آذر 90 9:04
________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان مهسا
20 آذر 90 16:19