عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

♥♥روز به روز تا آنروز♥♥

1390/11/18 18:43
نویسنده : مامان عرشیا
821 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته خوبم ،مهربونم،همدمم،امیدم،مونسم ،ای تنها امید زنده بودن، ای شکلات ،ای هلو، ای شفتالو می دونی چقدر دوستت دارم . میدونی که بی صبرانه منتظر روز تولدتم، میدونی مامان چقدر روزهای سختی رو برای دیدن اون روز گذروندم، میدونی که چه چیزهایی رو برای رسیدن اون روز زیبا تحمل کردم و حالا دوباره قراره بیاده تمام سختی های به تو رسیدن و تمام لحظه های خوب و بد منتظر تو بودن اون روز زیبا رو جشن بگیریم روزی که شاید برای من و بابایی غیر قابل تصور بود عزیزم از حالا تا اون روز زیبا لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه رو میشمارم تا باز تورا دریابم تو که بهترین هدیه خداوند به من بودی توکه با آمدنت نه تنها من رو بلکه بابایی رو سرشار از عشق غرور کردی.عزیزم تا سالروز فرودت از آسمون آبی به این زمین خاکی ولی زیبا ٢٥ روز مانده .روز به روزت را دنبال میکنم تا آنروز.

 دوازده ماهگیت مبارک گلم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ارمیا
16 بهمن 90 12:47
وتی پیشاپیش مبارک. می دونم چه حالی داری. من هم لحظه شماری می کردم برای تولد ارمیا.
نانازيا
16 بهمن 90 13:41
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا www.nanazia.ir
الی جون
16 بهمن 90 19:11
منم امیدوارم زودتر تولدت بشه عزیزم تا بتونم یه عالمه بوس تقدیمت کنم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.



الی جون دلم برات تنگ شده.بوس بوس
آتنا
16 بهمن 90 19:12
تبسم شیرین عشق گوشه ای از لبخند خداست
تنها به نگاه او میسپارمت.


دوستت دارم آتنا جون. بوس بوس
عمه
16 بهمن 90 23:11
آره منم اون روز به يادماندني رو يادمه فرشته
نازنينم
روزي كه بابايت بهم اس داد سلام عمه
منم عرشيا....
توخيابون بودم تو اردبيل خدايا
چه حالي شدم داشتم ميرفتم دانشگاه
تا دانشگاه گريه كردم از بس خوشحال
بودم همه بهم نگاه ميكردم الانم دارم گريه
ميكنم خدايا شكرت كه اين اين فرشته رو
به ما هديه دادي
تو روزي به دنيا اومدي كه شرشر بارون از
آسمون ميباريد اما نه اون بارون آسمون نبودگريه ي فرشته ها بود كه تو ازشون جدا شدي اومدي زمين پيش ما تا دل همه رو اينقد شاد كني
بخصوص مامان بزرگ و بابا بزرگ
فرشته ي نازمون خدا حفظت كنه
پيشا پيش منم تولدتو بهت به بابايي به ماماني از ته دلم تبريك ميگم
داداشي زن داداش تولد نفس زندگيتون مبارك




مرسی عمه جون تو خیلی مهربونی چرا پیشمم نمیای
عمه
16 بهمن 90 23:13
عمه
17 بهمن 90 17:24
ميام عزيزم حتما ميام اين تصميمو دارم بيام
مامان سمانه
18 بهمن 90 3:32
خاله جون پیشاپیش تولدت مبارک مامانی حسابی برات تدارک دیده خوش به حالت عرشیا جون
مريم مامان برسامي
19 بهمن 90 10:34
سلام عرشيا كوچولو تولدت مبارك خاله ايشالله 1000 سال عمر با عزت داشته باشي و خوشبحت شي
مامان کیارش
19 بهمن 90 12:36
سلام .تولد فرشته کوچولوی زندگیتون پیشاپیش مبارک .خدا نگهدار این فرشته مهربون باشه
سپید مامان علی
19 بهمن 90 18:44
عزیزم پیشاپیش تولد عرشیا جونیو تبریک میگم.....امیدوارم هر روزتان غرق شادی باشید.............بوس برای عرشیا جونی و مامانش


مرسی سپیدجان منهم هرروز میام علی جونو میبوسم.
خاله ی امیرعلی
19 بهمن 90 20:30
دوازده ماهگی پیش پیش مبارک ای شفتالووووووووووو
مامان عرشیا
20 بهمن 90 10:06
ای هلو و شفتالو منو یاد جان نثار انداخت.... واقعا ما مامان ها از جان نثار هم بیشتر قربون صدفه بچهمون میریم ها!!!! خوب مادریم دیگههههههههههه