عرشیا جونعرشیا جون، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نازبالام عرشیا *فرشته آسمانی مامان و بابا*

عرشیا خوش تیپ

1391/10/15 15:19
نویسنده : مامان عرشیا
691 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونهء مامان اماده شده که بره بیرون اما قبل از رفتن کاملا حواسش به تیپش هست و میخواد ببینه که همه چیز مرتبه یا نه .

اول یه نگاهی به وسایل ارایشیت میندازی تا ببینی کدومش به دردت میخوره:

arshiya

بعد از انتخاب بهترین گزینه موهاتو شونه میکشی :

arshiya

قربونت بشم که همیشه از پشت به جلو موهاتو شونه میکشی .مامان واسه موهات بمیرم عزیززززززززززم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ساجده
15 دی 91 15:41
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
بابای ارشیا
17 دی 91 15:39
داداش عرشیا ماشالله بزنم به تخته دختر کشی ها


صد البته.
مامان امين رضا
21 دی 91 10:08
سلام خداحفظش كنه كه بفكرتيپ وقيافش هست حيف دخمل ندارم ببوسش
بابای ابوالفضل
27 دی 91 15:36
ماشالله
سپید مامان علی
5 بهمن 91 14:52
هزار ماشاءالله چقدر عرشیا جونی بزرگ شدی..چقدر جیگر و خواستنی شده ای جوووونم که از حالا به فکر تیپ و قیافه ات هستی شیطونکم
الميرا
9 بهمن 91 12:04
سلام عشق خوشتيپ خوشگل جيگر نازنين قلب خوووددددم دلم برات تننگ شده...
واست شوكولات خريدم اينجا منتظرتم زود بيااااااااااااااااااااااااااااااااا دووووووووووووووووست دارم اندازه يه دنيا


سلام المیرا جونم چرا به من زنگ نمیزنی من هر روز میگم به المیرا زتگ بزنیم بگم شکلات بخره.
میترا
3 اسفند 92 10:00
سلام من دوست ویدام دختر خالت من عرشیا جون رو خیلی دوس دارم مرسي ميتراخانم از وبلاگ عرشياجون ديدن كردي